tisdag 20 oktober 2009

ja hej och godmorgon :)
kom nyss hem ifrån stan som jag tog vid 07.00 imorse, det betyder att jag gick upp klockan 6!
riktigt jobbigt var det, men som vanligt satte jag på the voice så det gick lättare.
Haha, jag tycker domhär svart mornarna är så mysiga! har redan fått lite julkännsla faktiskt..
men det enda minustet med det är när snön bara blir slask och allt blir alltmänt grått.

som förra året i januari - februari så hände det något med all oss tjejer Lina , Jenny mig bella och lennet.
Alla blev verkligen deprimerade på riktigt, började grina ibland utan anledning och bara var allmänt ledsna.
Vill inte ha det så igen..haha.


exakt såhär känns litt liv just nu.
Säger bara tur jag har vänner och systrar, vad hade jag annars gjort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar