söndag 26 juli 2009

städning(?)


Jag, Linnéa och Isabella åkte in en sväng till stan, för att äta på Tzatsiki ( bästa maten )
Satt där ett tag, såg Amanda på moppen vid vägen så smsade henne så hon kom in och joinade oss ett tag:) hon hade sola mittemot så!
Har bara legat å slöat hela dagen så ser ut som fan själv just nu! lägger väl upp en dagens outfit..he-he nej vafan aldrig!
Sett Patrik 1,5 idag , och blir nog att se igen för Jenny hade aldrig heller sett den.


och plötsligt idag, fick jag världens städryck! Medans Linnéa satt här vid datan sprang jag runt och dammsög hela huset nästan och mitt rum, Plus hela stora disken deni ;)

Linnéa åkte hem för en stund sen, kanske kommer snart men nu sitter jag och Jenny här och hon ska hjälpa mig fatta dethär lite mer, senare ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer.
Får väl se, Linnéa ska ju vara med sitt ragg höhö!

nej vi hörs senare, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar