måndag 27 juli 2009

sometimes love comes around

Godmorgon, nästan rekord för mig idag.
Brukar ju bli nästan 3 på dagen innan jag tar mig upp på morgonen nu för tiden.. jag vet hemskt!Men idag var det faktiskt hunden som jag älskar högt över allt som skällde sönder sig själv som vanligt pga av någon tant som går förbi eller liknande..


Men jaja, var väl lika bra iallafall! För idag hinner jag inte göra så mycket mer än att äta frukost, sminka mig, kanske ducsha och sen ska vi dra, ska bli så kul!
Rättvik here we come, men juste det är ju bara svettiga raggare där enligt en person;) höhö
Men som ni kanske förstår så kommer nog inte jag att kunna blogga några dagar framöver, fan! haha jag som precis har kommit igång med dethär på riktigt..jaja det går nog bra endå får vi väl hoppas.
Nej nu kissar jag på mig och sen har ju jag mina grejor jag måste ta itu med innan vi åker somsagt.
Kanske slänger in ett inlägg innan vi åker:)
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar