söndag 26 juli 2009

alone


shit, nu är jag ensam i ett heöt hus för mig själv.
Mamma drog till jobbet nyss och Jenny satte sig på cykeln till Torsång och Daddi är i Rättvik.
På tal om Rättvik så ska jag dit imorn:)!
Åker vid 18-tiden med Linnéa och Veronica, så det ska bli välldans roligt kan jag säga. Vill härifrån nuuuuuuuu. Partie Partie !:)


Haha, såg ju Patrik 1,5 igeeeen haha! men det gick det med, var ju ganska bra så:)
och Jenny blev kär i Patrik, hihi så gulligt!
Vi stack ner till kiosken innan filmen och köpte godis, haha hade egentligen inga pengar men som nästan alla redan vet så har jag ju alla min saker verkligen överallt så skrapade ihop 20 spänn!


Har varit helt seg hela dagen så har gått i mjukis kläder hela dagen osminkad och usch, men jag orkade verkligen inte så det fick bli så!

här till vänster ser ni min snygga outfit


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar