fredag 31 juli 2009

i'm back again

Ja äntligen , nu är jag tillbaka ifrån Rättvik.
Det var dom tre roligaste dagarna på hela sommarlovet hittils kan jag ju bara säga. Även om det blev lite jobbigt att sova i husvagn och gå på lite småäckliga toaletter..
Hade sjukt tur med vädret, förutom den dagen vi åkte hem så det regnade lite men det gjorde inget då vi var hur sega som hällst.
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag höll på att göra en film med alla bilder vi tog och filmer vi filmade - till en film.

och jag satt där kanske två timmar för att fixa musiken , bilderna ja allt.
Blev precis klar, vad händer då? jo datorn fryser jag allt försvinner.
Hade även hänt lite skit under ccw så var inte på toppenhumör så jag gick och la mig i sängen och började grina, för att inget gick som jag ville. haha..
Men men, fick väl börja om igen , men då blev bara halva filmen sparad.Ni ska få se den snart :)


Men nu först får ni bilderna från Rättvik ( som jag redan saknar )



jag & Fredrik tihi!



Linnéa&Veronica breakfost



keeeeek



happyyyyyyyy typ

blev skjutsade av en som Veronica tyckte va den sexigaste hon sett- uäh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar