lördag 14 november 2009

hemma igen!
Det vart en trevlig kväll igår iallafall, film hemma hos bella. pojken i den randiga pyjamasen, sad..
Sen åkte jag och lennet vidare med bussen till stan, hem till min syster och sen till donk eftersom jag hungrade ihjäl nästan.

hem och spelade kort, signal och goddag dam. haha ni som vet hur man spelar det vet ju att man ska ska skrika goddag dam om det kommer en dam eller vissla när det kommer en tia, så fort som möjligt. haha..
kommer nog kanske nån film & bild från det imorgon kanske :)

för ikväll kommer jag nog antagligen inte sitta här så mycket , förfest hos verre sen fiesssssta.
åhgud vad ska jag ta på mig, måste nog gå och kolla nu innan det är försent med det som det brukar bli, jaja men jag slänger in ett till iallfall innan jag åker :) puss



såhär känner jag mig just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar